Тухла ЕБ 25 Стронг 375х250х238 72 бр./палет

Бранд: Младост ИМГ.
В наличност Референция: 3050104014
$ 2.05
Добави бележка към продукта

Код на продукта - 1032 , Телефон - 0899963408

1. След направа на поръчка в сайта, ще получите потвърждение по имейл или телефон, че е приета успешно.

2. Обаждане по телефон за потвърждение на поръчката, ще получите само ако

сте нов клиент или е нужно уточняване на адреса за доставка. Във всички останали случаи поръчката директно ще Ви бъде изпратена, без да получите обаждане от нас.

3. Времето за доставка е до 7 дни, като се стараем да бъде на следващия работен ден, в зависимост от населеното място. Не извършваме доставка в неделя и през официалните празници.

Доставката се извършва с куриерски фирми ЕКОНТ или СПИЙДИ и сумата за доставка зависи изцяло от тяхните ценови политики, които може да проверите в техните уеб сайтове. Цената на доставка НЕ се добавя в общата сума на поръчката !


 
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Парос и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл office@paros.bg

3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.

4. Непосредствено след получаване на вашето запитване, ние ще потвърдим на вашият имейл и/или по телефона и ще изпратим куриер, който да вземе продуктите от вас.

5. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.

6. Ако желаете възстановяване на сумата, ще изпратим куриер, който да Ви изплати стойността на върнатите продукти. Срокът за възстановяване на сумата към вас е не по-късно от 14 дни считано от датата, на която получим продуктите.

7. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.

8. При всички останали случаи, ние приспадаме от дължимата Ви сума, разход в размер на 1 куриерска услуга (за взимане на продуктите от вас) на стойност равна на цената за доставка до вашето населено място.

Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Парос
Номер на поръчка : ..............................................

Име и фамилия : ...................................................

Телефон за връзка : ..............................................

Желая да : ....(заменя/върна )..............................

Наименование : Количество: Причина:

1.

2.

3.

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане стоката се изпраща с наложен платеж към нас -цената на артикула и опция тест и преглед преди заплащане , пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни.

Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.

Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от Еконт/Спийди в присъстието на клиента.

Пратки изпратени с други куриерски фирми освен Еконт/Спийди Експрес не се приемат.

* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки

* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.